Bine ai venit in Curte si Bucatarie!

Informatii livrare

Livrarea se face prin curierat rapid, cu unul din partenerii nostri.
Important! Nu se livreaza nicio comanda care nu a fost confirmata telefonic.
In urma plasarii comenzii, unul din operatorii nostri va vor contacta telefonic pentru confirmare a comenzii si a timpului de livrare.
Ne rezervam dreptul de a intarzia/refuza o livrare in cazul in care ati optat pentru plata on-line insa suma virata nu este evidentiata in conturile noastre pana la termenul limita stabilit pentru vanzare.
Pentru livrarea prin curier rapid, tariful incepe de la 19 Ron, TVA inclus, si variaza in functie de marimea/greutatea coletului.
Livrarea se face numai pe teritoriul României, intre orele 9.00-17.00, de Luni pana Vineri, in maxim 30 zile lucratoare de la plasarea si confirmarea cu succes a comenzii, la adresa specificata.
Pentru km suplimentari, in cazul in care nu locuiti intr-o localitate cu sediu curier, veti fi contactati telefonic si vi se va comunica costul suplimentar de transport.
Pentru situatiile in care transportatorul majoreaza tariful de livrare, ne rezervam dreptul, la randul nostru, sa modificam acest preț, fara o notificare prealabila. Majorarea de pret intra in vigoare si se aplica tuturor livrarilor expediate dupa anuntarea majorarii, cu exceptia celor aflate in procesul de livrare.
Daca nu livram produsele în termenul stabilit, aveti dreptul la rezolutiunea comenzii. In acest caz, va vom rambursa fara intarzieri nejustificate toate sumele platite în temeiul comenzii in decurs de cel mult 7 zile calendaristice de la data la care ne-ati comunicat decizia de refuz pentru motivul de mai sus, cu conditia ca decizia dvs. sa ne parvina inainte de livrarea efectiva a produselor comandate.
Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat dvs. in momentul in care dvs. sau o parte terta desemnata de dvs., alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor comandate.
Nu acceptam onorarea comenzilor prin transportatori indicati de dvs. In acest caz, doar Vanzatorul poate avea optiunea alegerii transportatorului.
Ne rezervam dreptul de a nu mai onora si expedia comenzi persoanelor care nu si-au indeplinit obligatiile contractuale, pecuniare sau de alta natura fata de www.curtesibucatarie.ro
In cazul in care clientul solicita în scris sau telefonic, ulterior lansarii comenzii, modificari asupra comenzii, termenul de livrare va fi de 15 zile lucratoare de la momentul ultimei interventii pe comanda initiala.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a anula comenzile asupra carora se solicita mai mult de 2 modificari din momentul plasarii si a celor cu date de contact incomplete/incorecte in lipsa unui raspuns din partea Cumparatorului.
După doua încercări de livrare nereușite, efectuate de către firmele de curierat partenere, comanda dvs. va fi considerată anulată, iar acest contract reziliat.
Ne rezervăm dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor pe contul cărora se înregistrează cel mult doua comenzi a căror livrare nu a putut fi efectuată cu succes în decurs de o lună.
Pentru Perioadele promoționale (Black Friday, Crăciun, Anul Nou, Paște, etc.), termenul de livrare al comenzilor plasate în intervalul desfășurării campaniei, poate fi diferit de cel afișat pe site-ul www.curtesibucatarie.ro.
Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.
Pentru cumpărăturile online cu livrare prin curier:
Vă informam că beneficiați de o perioadă de 14 zile calendaristice de la primirea coletului pentru a ne informa cu privire la retragerea din contract și returna Bunurile, fără a fi nevoit să vă justificați decizia de retragere şi fără a suportă alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14 din OUG nr.34/2014, adică să achitați:
- costurile suplimentare în cazul în care ați ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de Vânzător;
- costurile directe legate de returnarea produselor;
- sunteți responsabil și în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.

RETUR
Daca esti un client nemultumit de produsul achizitionat de pe Internet afla ce drepturi ai:
Atunci cand cumperi un produs de la un magazin online este bine sa verifici si ce prevede acordul de returnare a produselor afisat pe site.
Conform legislatiei romanesti in vigoare, companiile care administreaza magazine online sunt obligate sa afiseze pe site “Politica de returnare a produselor”.
Legea care face posibil acest lucru, si care reglementeaza conditiile in care se aplica, este Ordonanta de Urgenta 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta.
In cat timp trebuie returnat produsul?
Conform Ordonantei de Urgenta 34/2014 , articolului 9, in calitate de client nemultumit, ai dreptul returnezi produsul in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care ai intrat in posesia acestuia.
Ce produse nu pot fi returnate?
Nu ai dreptul de a returna produsele in urmatoarele cazuri, conform Ordonantei de Urgenta 34/2014 , articolului 16, literele c si e.
c) furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
Cand primesti banii inapoi?
Legea prevede, deasemenea, ca ai dreptul sa primesti inapoi, in termen de 14 zile calendaristice, suma integrala pe care ai platit-o pentru achizitionarea produsului, mai putin valoarea transportului (in cazul in care transportul nu a fost gratuit).
In cazul in care ti-a fost livrat un alt produs decat cel pe care l-ai solicitat (desi specificatiile produsului sunt clar prevazute in cadrul comenzii pe care ai plasat-o pe site-ul magazinului online), ai dreptul sa returnezi produsul fara cheltuieli suplimentare (compania fiind obligata sa suporte cheltuielile de transport).
Ce responsabilitati ai tu, in calitate de cumparator?
Din pacate, sunt putini aceia dintre cumparatori, care sunt constienti ca au si ei anumite responsabilitati pe care trebuie sa le respecte.
Astfel, esti obligat sa pastrezi cutia si ambalajul original al produsului, toate accesoriile care l-au insotit, precum si fisa tehnica sau alt tip de documentatie, daca au fost livrate impreuna cu produsul. Produsul trebuie trimis inapoi comerciantului insotit de toate acestea.
Deasemenea, produsul pe care-l returnezi trebuie sa fie inapoiat comerciantului, in starea initiala in care a fost primit, fara a fi suferit deteriorari datorate unei folosiri necorespunzatoare.
Atentie! Prevederile legii cumparaturilor la distanta nu se mai aplica in cazul in care nemaiavand rabdare te duci si ridici produsul direct de la sediul companiei chiar daca l-ai achizitionat de pe site-ul magazinului online.
Cum returnezi un produs?
In primul rand, este foarte important sa comunicati intentia printr-un email. Un reprezentant va va contacta pentru a stabili detaliile. Produsul trebuie ambalat si trimis impreuna cu actele care l-au insotit.
Produsul trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, documentația complete, cu etichetele intacte).
NU vor fi acceptate la retur (enumerarea nu este limitativă):
- Produsele care nu mai au ambalajul original al producătorului în care a fost livrat;
- Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului sunt deteriorate sau lipsesc;
- Produsele purtate, spălate sau care miros a parfum;

Powered by OpenCart. Theme by raviG.

Viziteaza site-ul Curtesibucatarie.ro pe ShopMania www.price.ro - your shopping expert